torsdag, september 01, 2016

8 kommentarer:

  1. sprytny pomysł ze świecznikiem, bardzo mi się podoba. Brawo! Zresztą mam podobny tylko na 6 świeczek :))))

    Na pomidory i owoce slinka leci... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ten tez byl na 6 ale ulamalam jeden (krzywo bylo to wyprostowac chcialam ) i stal sie na 5 swieczek ;)

      Radera
  2. Jestem pod wrażeniem! Tyle wspaniałości :)) zanurzyłabym ząbki w tych jeżynach ;) pozdrawiam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Znalazłam miejsce gdzie rosnie ich cała masa i w tym roku, pierwszy raz, w zamrazarce mam wlasnotecznie zbierane☺

      Radera
  3. Nie mogłam uwierzyć w to co widzę -bez... ależ cudne zdjęcie teraz we wrześniu :))) Widzę, że mamy taki sam stoliczek :) Piękna podróż po porach roku :) Pozdrawiam

    SvaraRadera
  4. Piękny jest Twój ogród:)))kiedy oglądam te wspaniałości to przeraża mnie że lato się już kończy:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    SvaraRadera