lördag, juni 29, 2019

Lato







Mamy lato. Moze dziwnie brzmi ale w Szwecji lato jest troche chlodniejsze  troche  bardziej deszczowe,  takie po prostu szwdzkie. 
Albo  bylo. 
Klimat sie ociepla i u nas tez sie  to odczuwa. Jes sucho i cieplo, nawet jak pare stopni mniej niz w Pl to i taki 34 stopnie daje sie dobrze w kosc. Dlatego nie robie nic wiecej niz musze a i tego jest duzo  bo musze pracowac a urlop dopiero za 3 tyg. Staram sie przezyc do urlopu lezakujac z ksiazka (w  wolnych chwilach) w cienu w ogrodku...


Pomidorki mi rosna a ja sie ciesze ....













fasolka szparagowa tez mi rosnie chodz  przypomnialo mi sie o niej pozno i pozno posialam zobaczymy czy bedzie jakis zbior ;)


winogron tez jest sporo, i jak ptaki tego nie zjedza to bede ja miala co jesc ;)


Brzoskwinie obrodzily  w tym roku :)



Lägg till bmoje slinczne poziomki :) i smaczne oczywiscie. To jest  tylko kilka sadzonek ale i tak sprawiaja radoche. Truskawki tez ma w doniczce , wiszace ... ale  jescze na nie musze troche poczekac :)


Pijcie duzo w te upaly i wygrzewajcie sie ile sie da  :)

14 kommentarer:

  1. Dokładnie tak, chłodny, zacieniony pokój, książka i coś zimnego do picia. Z miętą i cytyną!
    Ogródka nie zawiszczam, bo już się w takim napracowałam kiedyś bardzo, bardzo, ale rozumiem radość!
    Pozdrawianki! :-))))

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja mam tylko dzialeczke rekreacyjna...wiec to co rosnie to tylko dla zabawy ;) pozdrawiam :)

      Radera
  2. Ach trzeba sobie radzić w te upały:)))pięknie owocuje Twój ogród:))pozdrawiam serdecznie:))

    SvaraRadera
  3. No cóż kocham lato ale fakt zbyt gorąca miłość jest męcząca;)) Też zaczynam marzyć o bardziej umiarkowanych temperaturach .
    Pozdrawiam serdecznie bo pozdrawiać gorąco przy tej temperaturze nie wypada:)

    SvaraRadera
  4. Zapraszam do UK tu pojęcie lata praktycznie nie istnieje - hi,hi;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nie wierze, juz nie moze byc gorzej nie szwedzkie lat( chodz w tym roku jest ok) ;) :D pozdrawiam i ja :)

      Radera
  5. U nas wieczory chłodne- w Szwecji jest cieplej niż w Polsce...szaleństwo;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    SvaraRadera
  6. Chyba w przyszłym roku też sobie zasieje pomidorki.
    Same smakołyki u Ciebie w ogródku.

    SvaraRadera
    Svar
    1. zasiej , nie masz nic do stracenia ... moje sa z pomidorow ( nasionek) z marketu, pomidory zjadlam a kilka nasion wszadzilam do ziemi ... i mi sie pomnozyly ;) :D

      Radera
  7. Napewno fasolke będziesz miała. Jak miałam działkę to po ogorkach sialam i jeszcze jadłam. Mimo, że jesteś tak daleko mam nadzieję, że pojesz fasolki. Pozdrawiam serdecznie.

    SvaraRadera
    Svar
    1. fasolka rosnie ... ale jeszcze nic nie mam wiec mam nadzieje z sie spelni to co napisalas :)

      Radera