måndag, mars 09, 2020

Eurowizja...




W Szwecji Eurowizja ma swoje stałe miejsce. NIKT tego nie ogląda, każdy uważa że  to tylko strata czasu a sama Eurowizja z jednego programu urosła do 6 

●czterech podstawowych eliminacji (z każdego koncertu  wybierane są 2 piosenki które  kwalifikują się  bezpośrednio do finału i 2 do  programu"drugiej szansy" )

●Programu w ktorym piosenki "drugiej szansy" konkuruja o 4 finalowe miejsca
 no i...

●glowny, ostateczny finał gdzie piosenki które  wygrały w poprzednich  eliminacjach będę  znów konkurować o wygraną,  by reprezentować Szwecję  w miedzynarodowym konkursie Eurowizji..
I tak juz od paru ladnych lat...

Ja oglądam , w miare możliwości co rocznie  a w tym roku nawet wylądowałam na jednej z czterech podstawowych eliminacji...
I podobalo mi sie i to bez wzgledu na to ze  dużo  ludzi uważa że  piosenki są kiczowate, nie ma czego posłuchać  i zawsze jakaś nie taka piosenka wygrywa...

Podobała  mi sie atmosfera zabawy przed, w czasie i po koncercie, to że wiek publiki jest od 10 do 100 lat. 
Mnie się podobało bo w koncu jeden woli opere, drugi Eurowizje...a o gustach nie bedziemy dyskutowac 🤫😉😁... 


Tu moja mała relacja z koncertu 




A tutaj piosenka która będzie reprezentować Szwecję w Rotterdamie 😍🤩





8 kommentarer:

  1. Myślę, że publiczność się tam miło bawi:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. bardzo milo :) to zabawa dla wszystkich, w kazdym wieku. No i cala impteza przygotaowana jest super wlasnie zeby sie bawic w takt muzyki :)

      Radera
  2. Nie znałam wcześniej takich szczegółów dotyczących Eurowizji. Pozdrawiam!^^

    SvaraRadera
  3. Osobiście tego nie ogladam, uwazam ze zwycięzca jest z góry juz wybierany i to ze ludzie glosuja to tylko strata pieniedzy 🤨
    Buziaki 😘

    SvaraRadera
    Svar
    1. nie sadze ale gdyby nawet to nam nie tak o sam konkurs chodzi ale o impreze ;) :) pozdrawiam :)

      Radera
  4. Nie oglądam. Kiedyś oglądałam ale teraz mnie to nudzi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. a ja sie z roku na rok coraz lepiej bawie przy tym ;) :)

      Radera