torsdag, juni 16, 2016

Rezerwat przyrody


 
foto:.kullabergsnatur.se

Wycieczka tak przydomowo. Czasem nie trzeba jechać daleko by sie odprężyć i poodychać świeżym powietrzem. Ja, co roku ( minimum raz w roku) robię sobie wycieczkę do  Kullaberg .
Rezerwat przyrody - piękne miejsce jak większość takich rezerwatów. Po takim dniu "wspinania" się po skałach (nawet jak nie  wybieram tych najtrudniejszych szlaków) czuje  sie to w każdym kawałku ciała ale przyjemność jest ogromna.


 


 Odpoczynek przy latarni morskiej która może, nie w tej  formie ale od 1000 lat tam świeci ....

Udanego lata, wycieczek i odpoczynku Wam życzę ☺

21 kommentarer:

  1. Przysiadłam z Tobą na tej ławeczce :) Uwielbiam takie krajobrazy.

    SvaraRadera
    Svar
    1. milo by nam sie siedzialo :) pozdrawiam:)

      Radera
  2. piękne widoki
    my co roku spływamy Brdą przez dwie godzinki, to już w przyszłą sobotę. I ja lubię te nasze wycieczki przydomowe, bo to pół godzinki jazy autobusem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. no wlasnie trzeba doceniac to co blisko, bo czasem czlowike jest tak "przydomowo slepy" :)

      Radera
  3. Na tej ławeczce mogłabym siedzieć od rana do nocy! Zachwycające widoki i ta przestrzeń! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. no wlasnie ta przestrzeni i zupelnie nie taki krajobraz jaki nam sie kojarzy ze Baltykiem:) milo ze zajrzalas do mnie :)

      Radera
  4. Mając takie widoki od razu lepiej się odpoczywa :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Małgosiu firma "Wodzisław" ma galaretki w kolorze niebieskim i fioletowym. Są też rubinowe, turkusowe i bursztynowe :).

      Radera
    2. o dziekuje bardzo❤ teraz zapytam w naszym polskim sklepie moze beda mogly mi zamowic. za "moich czasow" nie bylo takich teczowych galaretek ツ

      Radera
  5. Masz rację, wcale nie trzeba gdzieś daleko jechać aby odpocząć. Twoje ,,bliskie,, okolice są śliczne :) Pozdrawaiam

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja musle ze wiekszosc znajdzie w swojej okolicy miejsce na wycieczki :)

      Radera
  6. Pięknie tam wokół Ciebie:)))chętnie bym przysiadła na tej ławeczce:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Chetnie i ja bym z Toba posiedziala , milo ze zajrzalas do mnie ツ

      Radera
  7. Pozdrawiam z "pierwszej" strony Bałtyku :)
    Lubię morskie klimaty, a te skandynawskie są mi jakoś wyjątkowo bliskie, chociaż jednocześnie tak dalekie...
    Miłego dnia!

    SvaraRadera
    Svar
    1. dziekuje za odwiedziny i komentarz , pozdrawiam cieplutko ツ

      Radera
  8. Pokazałaś piękne kawałek miejsca na Ziemi :-) Z pewnością będę u Ciebie częstym gościem. Archiwalne posty zostawiam sobie na wakacje, bo już widzę, że będą wirtualną podróżą. Pozdrawiam Cię ciepło, Ania :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Milo ze jestes , pozdrawiam serdecznie ツ

      Radera
  9. Ależ piekne widoki! Jak to dobrze, że za raz wakacje :)) Życzę wspaniałego lata! Pozdrawiam serdecznie ;)

    SvaraRadera