måndag, augusti 12, 2019

Warszawa

W tym roku dwa tygodnie mojego urlopu spędziłam w Warszawie. Nawet jak bardzo lubię miasto w którym się urodziłam, to jednak nie często wybieram się tam na urlop. To raczej tylko szybkie wypady  dla odwiedzenia rodziny i tyle, bo przecież ja to miasto dobrze znam. Tylko czy aby na pewno? 🤔
Czy te miejsca w Warszawie, czy w ogole w Polsce ktore dawno temu odwiedzałam, wygladaj tak samo? Polska , kiedy ja bylam tam turystką, zmieniła się nie do poznania, wiem to ze zdjecie w internecie 😉a więc należy ją  poznać od nowa😉
Chętnie też dowiem sie gdzie można pojechać i czego absolutnie nie można przegapić. Coś co sami odwiedziliście albo mieszkacie blisko jakiejś turystycznej perełki.
Kazda rada i propozycja mile widziana i jesli zadasz sobie trud  żeby mi to w komentarzach napisać to bede wdzięczna 😍

A ja zaczęłam od Warszawy. Moja mala relacja w zdjeciach i filmikach na ktora zapraszam i Was.







16 kommentarer:

  1. Piękna fotorelacja:) Mnie już dawno nie było w Warszawie... Z chęcią i tam bym się wybrała:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    SvaraRadera
  2. Oj zmienia się, zmienia... jakoś tak wszystko za szybko :) Pozdrawiam

    SvaraRadera
    Svar
    1. zmiany przypominaja mi ze jestem coraz starsza ;( :) pozdrawiam i ja :)

      Radera
  3. W Warszawie swego czasu byłam często. Niestety nie było mi nigdy dane pozwiedzać tego miasta i chętnie się wybiorę i poznam bliżej Warszawę :)
    Pozdrawiam.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Polecam, jest tam co robic :) pozdrawiam i ja :)

      Radera
  4. W Warszawie miałam okazję być kilka razy i trochę ją pozwiedzać.
    Super fotorelacja :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. W Stolicy bywam od czasu do czasu, ale pewnie jeszcze nieraz pojadę!
    Na letnie wczasy polecam Bory Tucholskie i Kaszuby. Piękne jeziora, lasy i mnóstwo małych "Perełek" do zobaczenia. A potem zaraz na Wybrzeże!

    SvaraRadera
    Svar
    1. dziekuje, zapytam "wujka googla" o te miejsca i moze sie wybiore :)

      Radera
  6. Dawno nie byłam w Warszawie, dzięki za cudowną fotorelację !
    Pozdrawiam

    SvaraRadera
  7. Warszawa to moje dawne, niespełnione nigdy marzenie...

    SvaraRadera
  8. Warszawa to miasto mojego dziecinstwa i kilku mlodych lat. Odwiedzam moje rodinne miasto od czasu do czasu, ale musze przynac, ze Warszawa tak sie zmienila, ze niektorych dzielnic zupelnie nie poznaje. Jedynie Starowka, Nowy Swiat, okolice Marszalkowskiej i alei Jerozolimskich, Lazienki i Powisle zachowaly swoja atmosfere i tam czuje, ze jestem znow "w domu". Okolice ulicy Swierczewskiego (teraz chyba Jana Pawla)gdzie sie wychowalam, jeszcze jakos sie trzymaja, ale juz wkolo jest jakos obco.
    Poza tym strasznie duzo samochodow na ulicach. Wiem, ze nic nie stoi w miejscu, zmiany sa i beda, ale czasem tesknie do tej Warszawy z lat 70-tych. Pozdrowienia z Gbg. :-)

    SvaraRadera