onsdag, december 11, 2019

...

Zimno, chodz nie mroźnie i duzo zajęć  nie pozwala mi na blogowanie sle wroce. Wrócę pełną parą  jak tylko to bedzie mozliwe😉🥰. 
A wiecie ze jestem Aquanautem? Synek zaprosil mnie na przejażdżkę łodzią podwodna. Szkoda tylko ze zdjec nie wolno bylo robic☹ ale dyplom mam 😉😁


No i zaczęłam  malować  akwarela ...też  przezycie😉 chodź trochę innego "gatunku"
A dzisiaj czytam gazetę  i od razu dwie wiadomości  na pierwszej stronie :
Jedna smutna: liderka Roxett, popularnej grupy rockowej z lat 80-siątych, nie żyje 😥

Druga wesoła: Polka dostała literacką nagrodę Nobla.😀
Ja, co prawda, nic tej autorki nie czytałam  chodź ona jest tu u nas popularna i od dawna tlumaczenia jej książek tu sprzedaja (a ja nie bede czytac polskiego autora po szwedzku) ale nadrobie. Juz zamowilam. 

Jak najmniejszego stresu przed swietami Wam życzę 😁


8 kommentarer:

  1. Gratuluję, jesteś odważną Kobietą! :-))))
    Akwarele bardzo ładne, takie subtelne w kolorach!
    Z Noblistki chyba większość moich Rodaków jest dumna. Ja czytałam tylko jej książkę "Bieguni" i na podstawie jej powieści : " Prowadź swój pług przez kości umarłych" widziałam film Pokot. Tak więc też mam dużo do nadrobienia!
    A Marie Fredriksson i Roxette zawsze kojarzą mi się z filmem Pretty Woman"
    Pozdrawiam serdecznie, również przedświątecznie! :-))))

    SvaraRadera
    Svar
    1. prawda ze jestem odwazna? sama sie sobie dziwie ..ale troche ciekawa bylam, i teraz wiem ze nie takie to straszne, jak myslalam z poczatku :) pozdrawiam i ja :)

      Radera
  2. Polecam film"Żurek" ale warto obejrzeć. Piękne akwarelki :) Pozdrawiam serdecznie:)

    SvaraRadera
  3. Uwielbiam malarstwo akwarelowe! Pozdrawiam!^^

    SvaraRadera
  4. Tobie też miłego przedświątecznego czasu życzę:)))i serdecznie pozdrawiam:)))

    SvaraRadera