tisdag, oktober 20, 2015

Przyszły...

...nowe i pachnące drukiem, prosto do moich drzwi ☺ . Czekałam, o dziwo,  niedługo i już delektuje się pierwszą. 
Jeszcze wcale nie tak dawno nie bylo takich mozliwosci by przeczytac recenzje, wybrac sobie ksiazki  i jednym kliknieciem zamowic.
Z poczatku mojego emigracyjnego zycia  zamawialam ksiazki u rodziny i znajomych, te ktore mozna bylo oczywiscie dostac w sklepie a dodam ze byly pewne trudnosci ale z czasem stracilam kontakt z rynkiem ksiazkowym w PL, nawet jak rynek ulegl zdecydowanaj poprawie. Z braku polskich ksiazek,  czytalam ksiazki dostepne na naszym rynku, dobra ksiazka to dobra ksiazka - nie wazne w jakim jezyku. Czasy sie znowu zmienily, zamowic ksiazki w jezyku polskim to nie problem, nawet jak nie czesto zamawialam bo tak naprawde to nie wiedzialam co mam zamowic i co sie  dzieje na ryknu ksiazkowym w PL. Teraz tez nie wiem ale zaczynam czytac blogi, prenumeruje instagram czy facebook ludzi  lubiacych czytac i zeby wiedziec wiecej i zaczynam "budowac" moja biblioteczke  w polskim jezyku  i jestem w pelni szczescia  ☺

4 kommentarer:

  1. kilka razy udało mi się trafić w dobre tytuły, które mnie zainteresowały. Ale ostatnie dwa razy zakupy książki nie były dla mnie ciekawe. Z chęcią poczytam Twoją podpowiedź, może się skuszę. Też cieszę się z możliwości zakupów internetowych :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tak czasem mozna zakupic ksiazke ktora rozczaruje ( tez mi sie zdarza) i nie wiem czy te beda mi odpowiadaly bo okladka ladna opis jeszcze lepsza...a z trescia roznie bywa ;) :)

      Radera
  2. Witaj :)))
    Bardzo się cieszę, że możemy się poznać. Przyznam się, że rzadko kupuję książki, raczej korzystam z bibliotek, bo inaczej to mój dom byłby zapełniony regałami z książkami i na nic innego nie było miejsca. Kupuję te, do których wiem, że będę powracać.
    Pozdrawiam :)
    W wolnej chwili z przyjemnością pozaglądam do Ciebie :)))

    SvaraRadera
  3. Ja tez sie cieszę i pozdrawiam :)

    SvaraRadera